مطالب

کولرگازی تابلو برق جرثقیل

کولرگازی تابلو برق جرثقیل

کولرگازی یا خنک‌کننده جرثقیل یکی از اجزای مهم در سیستم برقی جرثقیل‌ها محسوب می‌شود که کارایی و عمر این سیستم‌ها بالا می‌برد.

خنک‌کننده جرثقیل از دو بخش تشکیل شده است

۱-بخش هوادهی : شامل فن‌هایی است که هوا را از محیط جمع‌آوری می‌کنند و به داخل تابلو برق جرثقیل هدایت می‌کنند.

۲-بخش خنک کننده : هوا از طریق یک سیستم خنک کننده، مثل رادیاتور، با گذراندن از یک محفظه خنک می‌شود. و سپس دوباره به بخش هوادهی برمی‌گردد.

کولر تابلو برق جرثقیل به سیم‌های برق تابلو برق متصل می‌شود . جهت نصب کولر تابلو برق جرثقیل، ابتدا باید محل نصب کولراز هرگونه گرد و خاک که برروی کولر نشسته است، تمیز شود تا کارکرد آن را تحت تاثیر قرار ندهد. سپس، کولر روی تابلو برق جرثقیل نصب می‌شود . لازم به ذکر است پس از نصب باید منظماً سطح روغن در سیستم خنک کننده بررسی شود تا از کارایی بالای کولر تابلو برق جرثقیل اطمینان داشته باشید.

ویژگی‌های کولر گازی جرثقیل

دارای فیلترهای بسیار قوی و قابل شستشو

مخصوص تابلو برق جرثقیل

خنک کننده تابلو فرمانِ جرثقیل‌های تاور کرین

قابلیت تنظیم دمای اتومات و دیفر

کولرگازی تابلو برق در برندها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند . شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی ما ، مدل‌های آن را مشاهده و مقایسه نمایید. جهت خرید کولرگازی تابلو برق و مشاوره و استعلام قیمت، می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .

کولرگازی تابلوبرق بنتلی

در دو مدل سقفی و مدل دیواری تولید می‌شوند و با  توجه به شرایط تابلوها و نیاز صنایع، یکی از دو مدل انتخاب می‌گردد.کولر تابلوبرق سقفی به صورت ویژه جهت نصب روی سقف تابلوبرق طراحی و تولید می‌گردد.

کولرگازی 1
کولرگازی 2
1 3 510x612 1

کولرهای تابلوبرق شرکت Rittal  ریتال دارای تنوع بسیار زیادی است.

کولرگازی ریتال