مطالب

ریموت کنترل جرثقیل سقفی ۶ کاناله|ریموت کنترل جرثقیل سقفی ۸ کاناله

تصویر شاخص LB 1

۰۲۱۴۶۰۶۳۷۰۷

☎  ۰۲۱۴۶۰۶۳۷۰۸

📞 ۰۹۱۲۶۳۸۶۷۰۸

 mmp@vaznehpolfelez.com📩

 

ویژگی ریموت کنترل ۶ کاناله جرثقیل

با استفاده از کنترل های رادیویی برای بهبود بهره وری و افزایش عملیات ایمنی جرثقیل خود آماده اید؟ تغییر امکانات دستی به کنترل‌های رادیویی به اپراتورهای جرثقیل انعطاف‌پذیری بیشتری را در بسیاری از برنامه‌های مختلف کار با جرثقیل می‌دهد. با ریموت کنترل‌های رادیویی، اپراتورهای جرثقیل آزادند که از تجهیزات در فاصله دور استفاده کنند و ایمنی کار را افزایش داده و توانایی نظارت بر جنبه‌های مختلف تولید را افزایش دهند.وزنه پل فلز ۲ گزینه ریموت کنترل بیسیم قابل حمل پیشنهاد می دهد که در انواع مختلف برند عرضه می شود، ریموت کنترل های جرثقیل ۶کاناله و ریموت کنترل های جرثقیل ۸کاناله از پرطرفدار ترین ریموت کنترل ها هستند شما می توانید برای استعلام قیمت ریموت کنترل ۶ کاناله جرثقیل و قیمت ریموت کنترل ۸ کاناله جرثقیل با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

مزایای ریموت کنترل جرثقیل

به جای اتصال مستقیم به جرثقیل از طریق کابل ها و یا کار در فضای محدود در کابین جرثقیل، کنترل کننده های مبتنی بر رادیو(سیستم کنترل از راه دور) مزایای شگفت انگیزی را برای محل کار یا محیط های صنعتی ارائه می دهند.

انعطاف پذیری حرکت اپراتور

هنگامی که اپراتورها مجبور نباشند در مجاورت فیزیکی دستگاه در حال کار باشند، محیط کار ایمن تری ایجاد می کند. خطر احتمالی تصادفات در حین حرکت را کاهش می دهد و به اپراتورها اجازه می دهد هنگام هدایت بار، تمام نقاط انسداد احتمالی را ببینند.

موقعیت یابی و تنظیم دقیق تر

بدون هیچ گونه مانع بصری، اپراتورها می توانند با دقت بیشتری یک بار را جابجا کنند. اپراتورها می توانند موانع را در کف تاسیسات با فاصله عبور دهند و مشکلات ریموت کابلی مانند گیرکردن  کابل و یا کوتاه بودن کابل کنترلی را ندارد.

کنترل های رادیویی پیشرو

ما به ایمنی و نوع کاربری ریموت کنترل جرثقیل شما اهمیت می دهیم. به همین دلیل است که ما فقط محصولات تولید کنندگان معتبر را عرضه می کنیم.این سیستم‌های کنترل رادیویی می‌توانند سخت‌ترین شرایط را در کاربردهای جابجایی مواد صنعتی انجام دهند. برای سفارش خرید ریموت کنترل ۶کاناله و ۸کاناله با کارشناسان ما ارتباط بگیرید که تجهیزات کنترلی مناسب برای کار شما را پیشنهاد دهند. برای سفارش سیستمی که عملکرد و خروجی شما را بهینه می کند، با تیم وزنه پل فلز تماس بگیرید.

دفترمرکزی ۱ : ۰۲۱۴۶۰۶۳۷۰۷

دفترمرکزی ۲ : ۰۲۱۴۶۰۶۳۷۰۸

مدیریت فروش : ۰۹۱۲۶۳۸۶۷۰۸

ریموت کنترل جرثقیل سقفی جوکو

پیکر بندی ریموت کنترل جرثقیل

برای پیکر بندی سفارشی این ریموت کنترل صنعتی از نرم افزار receive استفاده می شود ، برای نصب سریع و آسان و همچنین برنامه ریزی دقیق فرستنده ریموت کنترل ساگا و گیرنده ریموت کنترل های جرثقیل مورد استفاده قرار می گیرد.

 

عکس ریموت کنترل 8کاناله

مشخصات فنی ریموت کنترل های ۶کانال و ۸کانال

– طراحی و کاربری سبک ، اندازه جیبی 

– بیش از ۴.۳ میلیارد(۳۲بیت) با کد و شناسه منحصر به فرد

– حداکثر  فاصله تا M100

– دمای کاری : ۴۰- + ۸۵

– مقاوم در برابر ضربه در محیط های پر خطر

– مصرف باتری فرستنده  AA و دوام تا ۳ماه عملکرد مداوم

-دارای کلید استوپ امرجنسی قارچی 

– عمر باتری طولانی تا ۳۰۰ساعت انتقال مداوم 

– ID از راه دور، جفت ردن کد 

– طراحی شده برای کنترل ماشین آلات متحرک و صنعتی ، با وجود ارتعاشات زیاد و وظایف سنگین

 

کنترل از راه دور جرثقیل با دستگاه
ریموت کنترل جرثقیل سقفی تایوانی
ریموت ضد انفجار جرثقیل سقفی HBC
بهترین ریموت تایوانی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *