مطالب

شین خط برق رسانی جرثقی سقفی

jarsaghil saghfi1
۲۲ / ۱۰۰
فروش خطوط برق جرثقیل سقفی در تهران

شینه خط برق رسانی جرثقیل سقفی

در این مقاله قصد داریم صفر تا صد خطوط برق رسانی جرثقیل رو بررسی کنیم و کلیه قطعات یدکی مرتبط با اون رو معرفی کنیم  انچه در این مقاله میخوانیم:

شین برق رسانی جرثقیل سقفی چیست؟

خط برق رسانی شین باز

خط برق رسانی شینه بسته 

جاروبک چیست و انواع آن

قطعات مرتبط با شین باز 

قطعات مرتبط با شین بسته

 

فروش ویژه خط برق رسان بالابر

شین برق رسان جرثقیل سقفی چیست ؟

مهم‌ترین وکاربردی‌ترین قطعات الکتریکی در جرثقیل‌های سقفی ، شینه خط برق رسان جرثقیل سقفی به شمار می‌آید . در خطوط برق جرثقیل گاهی از سی ریل یا سیم بکسل برای جرثقیل استفاده می‌شود . ولی در مسیرهای طولانی برای خط طولی جرثقیل‌های سقفی از شینه که دارای بازه‌ی آمپری بالاتری است استفاده می‌شود . انتقال برق از وظیفه‌ی اصلی این قطعه می باشد . با حرکت جاروبک بر روی شینه خط برق رسان جرثقیل سقفی جریان برق انتقال می‌یابد.

می‌توان از شینه های موجود در بازار به دماگ یا فاله اشاره کرد و متناسب با نوع برند آن دارای ظاهرهای متفاوتی می باشد . این قطعه از آمپرهای متنوعی برخوردار است . ‌ساختار داخلی شین برق رسان جرثقیل سقفی شباهت زیادی به ساختار داخلی کابل دارد. شین‌ها یک روکش دارند که داخل آن از مس تهیه شده است که جاروبک با مس تماس پیدا کرده و انتقال انجام می‌شود.

انواع شین برق رسانی جرثقیل سقفی

Take a peek inside our Wonderworld
فروش ویژه خط برق رسان بالابر

شین باز

Commercial photography

شین بسته جرثقیل

شین بسته

جدول انواع شین برق رسانی جرثقیل:

جدول بررسی انواع شین برق رسان جرثقیل

شین بسته جرثقیل

جاروبک جرثقیل

جاروبک شین باز و بسته/زغال جاروبک

فروش اتصالات خط برق رسانی wampfler 812

اتصالات شین برق رسان جرثقیل

متعلقات شین برق رسان جرثقیل

قیمت شین برق رسان

شین برق رسان در انواع درجرثقیل های سقفی ، جرثقیل بازویی ، جرثقیل دروازه ای از شین برق رسان استفاده می‌شود . جهت خرید انواع شین برق رسان جرثقیل و مشاوره با کارشناسان ما در وزنه کرین در ارتباط باشید و جهت مشاهده کلیه محصولات به سایت فروشگاهی ما به آدرس www.vaznehcrane.com مراجعه فرمایید.